Kogupäevakooli töökorraldus

TÖÖKORRALDUS

  • Koolituskeskuse juhataja kinnitab kogupäevakooli rühma nimekirja üheks õppeaastaks käskkirjaga.
  • Õppeaasta keskel arvatakse õpilane rühmast välja koolituskeskuse juhataja käskkirjaga lapsevanema avalduse alusel.
  • Kogupäevakooli õpetaja planeerib rühma töö poolaastate kaupa ja tagab päevakava täitmise.
  • Kogupäevakooli päevakava, milles on määratud aeg koduste ülesannete täitmiseks, puhkuseks vabas õhus ja huvitegevuseks, kinnitab koolituskeskuse juhataja.
  • Kogupäevakooli töö korraldamisel juhindub õpetaja õpilaste vanuselisest ja individuaalsetest iseärasustest, kooli kasvatustegevuste üldistest eesmärkidest ja lastevanemate põhjendatud soovidest.
  • Kogupäevakooli õpilased võivad rühmast lahkuda õpetaja teadmisel ja kirjaliku loa alusel.
  • Kogupäevakooli päevakava sõltub GAG üldisest töökorraldusest, mistõttu on koolituskeskusel õigus teha päevakava osas muudatusi.

TÖÖKAVA

September – Gustav Adolfi Gümnaasium on vanim kool, vaimne ja väärikas.

  1. Kogupäevakooli töökorralduse tutvustamine
  • Tutvume koolimaja ja ümbrusega
  • Saame sõpradeks kaaslastega
  • Arutame läbi ja võtame täitmiseks kodukorra ja päevakava
  • Külastame GAG muuseumi
  1. Sügise sünnipäev – jalutuskäikudel pargis jälgime, mis sügisel looduses toimub
  2. Sügiseteemalised tegevused: meisterdamised, töölehed

Oktoober – Õpime õppima! Mõtelda on mõnus!

  1. Päevakava järgimine
  • Tervislikud eluviisid – liikumismängud õues
  1. Õpime õppima
  • Minu õppevahendid, koolitarbed – nende korrashoid
  • Koduste ülesannete märkimine ja jälgimine
  • Püüa lugeda ja aru saada tööjuhistest, et iseseisvalt hakkama saada
  1. Mõtelda on mõnus
  • Ristsõnade ja muude huvitavate ülesannete lahendamine, viktoriinid
  • Mõistatused
  • Mõttemängud

November – rahvakalendri tähtpäevad. Kombed ja traditsioonid.

  1. Rahvakalendri tähtpäevad
  • Hingede päev – meenutame oma lähedasi, kodudes süütame küünlad akendel
  • Isadepäev – üllatus isale, joonistame pildi „Mõnus päev isaga”
  • Mardipäev – rahvakombed, ennustine, temaatiline meisterdamine
  • Kadripäev – rahvakombed, ennustamine, temaatilised töölehed

Detsember – Jonkadi, jonkadi, jõulud tulevad!

  1. Süütame advendiküünla nädala algul koos jõulujutu lugemisega
  • Kirjutame Jõuluvanale
  • Õpime jõulusalme
  • Valmistame kaunistusi
  • Meisterdame jõulukaarte
  1. Jõuluaegne ehetes vanalinn – jõulukuusk ja jõuluturg Raekoja platsil.
  2. Jõulupidu

Jaanuar – Tule, tule, lumekene

  1. Meeleolukas talv
  • Lumest ehitused õuealal – lumeskulptuurid
  • Kelgutamine, lumesõda
  1. Talv pargis, linnud ja loomad – jäljed lumel
  2. Talvemuinasjutud – teeme oma muinasjuturaamatu

Veebruar – sõbrakuu ja vastlakuu

  1. Sõbrapäev
  • Valmistame sõpradele kaarte, kõneleme sõprusest
  1. Mängime sõpradega lauamänge
  2. Vastlapäev
  • Õpime vastlasalmi, räägime vastlakommetest
  • Vastlapäev – laseme vastlaliugu

Märts – emakeele- ja teatrikuu

  1. Emakeelepäev – õpime ja hindame oma emakeelt
  • Tutvume üksteise lemmikraamatutega
  • Omaloomingu konkurss – luuletuse või jutu kirjutamine, kujundamine, omaloomingulise raamatu loomine
  1. Teatrikuu – teatripäev
  • Oma viimasest teatrikülastusest rääkimine
  • Lemmiktegelasde nähtud lavastustest
  • Lühinäidendi lavastamine

Aprill – nalja ja naeruga igas päevas

  1. Naljapäev – räägime anekdoote, aprillinalju
  2. Jüripäev – tavad ja kombed, Eesti rahva ajaloost jüriöö ülestõus
  3. Kevad pargis- muutused looduses, kevadviktoriinid ja -töölehed

Mai – kodu on koht, kuhu alati tahetakse tulla – emadepäev

  1. Emadepäev
  • Jutustame meie emadest. Kirjutame emale salmikese ja teeme kaardi
  • Kodu tähendus mulle. Pildid minu kodust ja perest, lemmikloomadest
  • Mida me koos teeme? Pereliikmete ülesanded. Kuidas valmistan rõõmu oma kodustele?
  1. Kooliaasta lõpp
  • Koolilõpupeamurdmised ja vahvad mängud õues