TÖÖKORRALDUS
- Koolituskeskuse juhataja kinnitab kogupäevakooli rühma nimekirja üheks õppeaastaks käskkirjaga.
- Õppeaasta keskel arvatakse õpilane rühmast välja koolituskeskuse juhataja käskkirjaga lapsevanema avalduse alusel.
- Kogupäevakooli õpetaja planeerib rühma töö poolaastate kaupa ja tagab päevakava täitmise.
- Kogupäevakooli päevakava, milles on määratud aeg koduste ülesannete täitmiseks, puhkuseks vabas õhus ja huvitegevuseks, kinnitab koolituskeskuse juhataja.
- Kogupäevakooli töö korraldamisel juhindub õpetaja õpilaste vanuselisest ja individuaalsetest iseärasustest, kooli kasvatustegevuste üldistest eesmärkidest ja lastevanemate põhjendatud soovidest.
- Kogupäevakooli õpilased võivad rühmast lahkuda õpetaja teadmisel ja kirjaliku loa alusel.
- Kogupäevakooli päevakava sõltub GAG üldisest töökorraldusest, mistõttu on koolituskeskusel õigus teha päevakava osas muudatusi.
TÖÖKAVA
September – Gustav Adolfi Gümnaasium on vanim kool, vaimne ja väärikas.
- Kogupäevakooli töökorralduse tutvustamine
- Tutvume koolimaja ja ümbrusega
- Saame sõpradeks kaaslastega
- Arutame läbi ja võtame täitmiseks kodukorra ja päevakava
- Külastame GAG muuseumi
- Sügise sünnipäev – jalutuskäikudel pargis jälgime, mis sügisel looduses toimub
- Sügiseteemalised tegevused: meisterdamised, töölehed
Oktoober – Õpime õppima! Mõtelda on mõnus!
- Päevakava järgimine
- Tervislikud eluviisid – liikumismängud õues
- Õpime õppima
- Minu õppevahendid, koolitarbed – nende korrashoid
- Koduste ülesannete märkimine ja jälgimine
- Püüa lugeda ja aru saada tööjuhistest, et iseseisvalt hakkama saada
- Mõtelda on mõnus
- Ristsõnade ja muude huvitavate ülesannete lahendamine, viktoriinid
- Mõistatused
- Mõttemängud
November – rahvakalendri tähtpäevad. Kombed ja traditsioonid.
- Rahvakalendri tähtpäevad
- Hingede päev – meenutame oma lähedasi, kodudes süütame küünlad akendel
- Isadepäev – üllatus isale, joonistame pildi „Mõnus päev isaga”
- Mardipäev – rahvakombed, ennustine, temaatiline meisterdamine
- Kadripäev – rahvakombed, ennustamine, temaatilised töölehed
Detsember – Jonkadi, jonkadi, jõulud tulevad!
- Süütame advendiküünla nädala algul koos jõulujutu lugemisega
- Kirjutame Jõuluvanale
- Õpime jõulusalme
- Valmistame kaunistusi
- Meisterdame jõulukaarte
- Jõuluaegne ehetes vanalinn – jõulukuusk ja jõuluturg Raekoja platsil.
- Jõulupidu
Jaanuar – Tule, tule, lumekene
- Meeleolukas talv
- Lumest ehitused õuealal – lumeskulptuurid
- Kelgutamine, lumesõda
- Talv pargis, linnud ja loomad – jäljed lumel
- Talvemuinasjutud – teeme oma muinasjuturaamatu
Veebruar – sõbrakuu ja vastlakuu
- Sõbrapäev
- Valmistame sõpradele kaarte, kõneleme sõprusest
- Mängime sõpradega lauamänge
- Vastlapäev
- Õpime vastlasalmi, räägime vastlakommetest
- Vastlapäev – laseme vastlaliugu
Märts – emakeele- ja teatrikuu
- Emakeelepäev – õpime ja hindame oma emakeelt
- Tutvume üksteise lemmikraamatutega
- Omaloomingu konkurss – luuletuse või jutu kirjutamine, kujundamine, omaloomingulise raamatu loomine
- Teatrikuu – teatripäev
- Oma viimasest teatrikülastusest rääkimine
- Lemmiktegelasde nähtud lavastustest
- Lühinäidendi lavastamine
Aprill – nalja ja naeruga igas päevas
- Naljapäev – räägime anekdoote, aprillinalju
- Jüripäev – tavad ja kombed, Eesti rahva ajaloost jüriöö ülestõus
- Kevad pargis- muutused looduses, kevadviktoriinid ja -töölehed
Mai – kodu on koht, kuhu alati tahetakse tulla – emadepäev
- Emadepäev
- Jutustame meie emadest. Kirjutame emale salmikese ja teeme kaardi
- Kodu tähendus mulle. Pildid minu kodust ja perest, lemmikloomadest
- Mida me koos teeme? Pereliikmete ülesanded. Kuidas valmistan rõõmu oma kodustele?
- Kooliaasta lõpp
- Koolilõpupeamurdmised ja vahvad mängud õues