Progering 4.-6. klass

Juhendaja Eero Ääremaa

Toimumise aeg 29. sept. -15. dets 2017
Toimumise päev reedeti kell 14.25
Kabinet Kotzebue maja arvutiklass
Hind kuutasu 34.-eurot, tasudes I õppepoolaasta eest korraga 86.- eurot

Tule teeme ise arvutimänge!

Progeringis õpivad noored tegema iseseisvalt ja rühmas arvutimänge professionaalses keskkonnas GameMaker. Õpilased saavad oma loovusel lennata lasta, luues iseenda tegelased ja siis programmeerides nad tegema täpselt seda, mida õpilased tahavad!

Milleks on progering vajalik?

  • Võimaldab luua õpilastel täiesti oma arvutimänge
  • Tutvustab programmeerimist lõbusal viisil
  • Arendab õpilase loogilist mõtlemist ja loovust
  • Õpetab põhjuse ja tagajärje seost
  • Õpetab koostööd läbi rühmatöö

Tegevused progeringis

  • Arvutimängude loomine
  • Lihtsamate programmeerimise põhimõtete õppimine

Aasta lõpus võetakse osa ka mõnest konkurssist, kuhu saavab igaüks enda tehtud arvutimängud saata!