Progemine 5.-7. klass jätkajad

Juhendaja Eero Ääremaa

Toimumise aeg 11. jaanuar – 24. mai 2018
Toimumise päev neljapäeviti kell 15.40
Ruum arvutiklass Kotzebue majas
Hind 34 € kuus või tasudes II õppepoolaasta eest korraga
131 €

Tule teeme ise arvutimänge!

Progeringis õpivad noored tegema iseseisvalt ja rühmas arvutimänge professionaalses keskkonnas GameMaker. Õpilased saavad oma loovusel lennata lasta, luues iseenda tegelased ja siis programmeerides nad tegema täpselt seda, mida õpilased tahavad!

Milleks on progering vajalik?

  • Võimaldab luua õpilastel täiesti oma arvutimänge
  • Tutvustab programmeerimist lõbusal viisil
  • Arendab õpilase loogilist mõtlemist ja loovust
  • Õpetab põhjuse ja tagajärje seost
  • Õpetab koostööd läbi rühmatöö

Tegevused progeringis

  • Arvutimängude loomine
  • Lihtsamate programmeerimise põhimõtete õppimine

Aasta lõpus võetakse osa ka mõnest konkurssist, kuhu saavab igaüks enda tehtud arvutimängud saata!